סמוטריץ אסיר - סמוטריץ טרם ×”×’×™×¢ לסיכומים ההבטחה של רה מ בחדרי חרדים / העיקר שהוא לא יקבל החלטה איפה להיות.

סמוטריץ אסיר - סמוטריץ טרם ×"×'×™×¢ לסיכומים ×"×"×'טח×" של ר×" מ ×'×—×"רי חר×"ים / העיקר שהוא לא יקבל החלטה איפה להיות.. פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אסיר בטחוני בכלא קציעות, בגין נסיון רצח ופציעה בנסיבות מחמירות של סוהרים בכלא על רקע לאומני. בצלאל סמוטריץ' תוקף את בנט ושקד. יור מפלגת הציונות הדתית טען בהצהרה שקיים בכנסת, שראשי מפלגת ימינה: הלב של חברי ימינה נקרע ממה שקורה. בכיר בכחול לבן אחרי המפגש עם נתניהו וריבלין:

הלב של חברי ימינה נקרע ממה שקורה. 12:44 26.05 אסון הרכבל באיטליה: שרון גל מנסה להוציא גינוי לאלימות מיור בלד. בנט ושקד הציגו מצג שווא אך המשיכו לעמול על ממשלת שמאל (צילום: בנט ושקד יצרו מצג שווא לפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק.

×'צלאל סמוטריץ ×
×'צלאל סמוטריץ ×"תר×'שות עצומ×" וש×'ו ×'נים ל×'×'ולם ×'רוכים ×"×'אים ×"×'ית×" קר×"יט אתר ישראל ×"יום Facebook from lookaside.fbsbx.com
אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. גנץ ממשיך להחרים את סמוטריץ׳ וליצמן ערוץ 7. ממשלה עם רעמ גורמת לאויב להרים ראש. אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת מסיעת הבית היהודי. מתפללים לגשם, מחליפים נשים בחפצים ומצילים את ערי ישראל מחרון אפו של סמוטריץ'. בזמן שאתם ישבתם בממד תחת אלפי טילים ששוגרו על ידי חמאס. חכ סמוטריץ הגיב לסרטון שפרסם חכ גולן עם מידע שקרי, לכאורה.

הניצחון הגדול של סמוטריץ' בקלפי הוא הישג של נתניהו, אבל גם לא מעט שלו ושל וצוות הקמפיין שלו שהציג קמפיין געוואלד אפקטיבי • את ההישג הזה יידרש לממש אם יגיע לכדי כך.

בנט ושקד יצרו מצג שווא לפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק. בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎. בכיר בכחול לבן אחרי המפגש עם נתניהו וריבלין: הניצחון הגדול של סמוטריץ' בקלפי הוא הישג של נתניהו, אבל גם לא מעט שלו ושל וצוות הקמפיין שלו שהציג קמפיין געוואלד אפקטיבי • את ההישג הזה יידרש לממש אם יגיע לכדי כך. מוקדם יותר, יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ', תקף בחריפות את בנט ושקד: 12:46 26.05 מראענה ניסתה לייצר סימטריה במליאה, כך סמוטריץ' הגיב | צפו. בזמן שאתם ישבתם בממד תחת אלפי טילים ששוגרו על ידי חמאס. ממשלה עם רעמ גורמת לאויב להרים ראש. המפגש המרגש של אלירז שדה ואילנית לוי. לפני כניסתו לחיים הפוליטיים שימש מנהל הפעילות של תנועת רגבים ומנהל ישיבת קדומים. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. בצלאל סמוטריץ' תוקף את בנט ושקד. כל הדהוד כזה שלך את השקרים האלה רק יגדיל את גובה התביעה.

12:44 26.05 אסון הרכבל באיטליה: בנימין נתניהו, שרק חיכה למעידה, מיהר להדיח אותו בפומבי ממשרד המשפטים, ישראל לא תהיה מדינת הלכה, ומינה תחתיו במהירות את אמיר אוחנה, הומו מוצהר. נולד בחיספין שברמת הגולן וגדל בבית אל. פעם ביבי חרא פעם בנט חרא. בכיר בכחול לבן אחרי המפגש עם נתניהו וריבלין:

סמוטריץ יקח לי זמן לעכל את ×
סמוטריץ יקח לי זמן לעכל את ×"טלטל×" שע×'רתי סרו×'ים from www.srugim.co.il
מתפללים לגשם, מחליפים נשים בחפצים ומצילים את ערי ישראל מחרון אפו של סמוטריץ'. בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת מסיעת הבית היהודי. בצלאל סמוטריץ' תוקף את בנט ושקד. נפתלי בנט ואיילת שקד הציגו מצג שווא אך המשיכו לעמול על ממשלת שמאל (צילום: סמוטריץ' כבר מבין שהוא יהיה האשם בכישלון הקמת ממשלת הימין, ולכן הוא התחיל לירות לכל הכיוונים בצורה היסטרית. בזמן שטילים עפו על ישראל וכולנו ישבנו בממ. היום גולן פרסם תמונה של חכ מימינה במדי אסיר. ממשלה עם רעמ גורמת לאויב להרים ראש.

סמוטריץ' התייחס גם לזה, הוא אמר שגם נתניהו לא עושה מספיק בשביל להקים ממשלת ימין, הוא קרא.

בנימין נתניהו, שרק חיכה למעידה, מיהר להדיח אותו בפומבי ממשרד המשפטים, ישראל לא תהיה מדינת הלכה, ומינה תחתיו במהירות את אמיר אוחנה, הומו מוצהר. מתפללים לגשם, מחליפים נשים בחפצים ומצילים את ערי ישראל מחרון אפו של סמוטריץ'. בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎. סמוטריץ׳:המפכל יורק בפרצופם של אזרחי ישראל הבעיה היא לא עוד כוחות. הניצחון הגדול של סמוטריץ' בקלפי הוא הישג של נתניהו, אבל גם לא מעט שלו ושל וצוות הקמפיין שלו שהציג קמפיין געוואלד אפקטיבי • את ההישג הזה יידרש לממש אם יגיע לכדי כך. העיקר שהוא לא יקבל החלטה איפה להיות. מוקדם יותר, יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ', תקף בחריפות את בנט ושקד: אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. שרון גל מנסה להוציא גינוי לאלימות מיור בלד. סמוטריץ בחר לא לבחור צד. בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת מסיעת הבית היהודי. אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). 3 פצועים בתאונה עם מעורבות אוטובוס בהרצליה.

הרדימו את מצביעים הימין ויצרו מצג שווא שלפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק. נתניהו יודע שלא נשב עם ליצמן וסמוטריץ׳, ובטח לא איתו כראש ממשלה. דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים. סמוטריץ' כבר מבין שהוא יהיה האשם בכישלון הקמת ממשלת הימין, ולכן הוא התחיל לירות לכל הכיוונים בצורה היסטרית. 3 פצועים בתאונה עם מעורבות אוטובוס בהרצליה.

אל תקראו לי חשוך יו ר נעם מ×
אל תקראו לי חשוך יו ר נעם מ×"×'ר לראשונ×" מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
12:44 26.05 אסון הרכבל באיטליה: מוקדם יותר, יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ', תקף בחריפות את בנט ושקד: החשודים בירי נמלטו מהזירה, ככל הנראה באמצעות אופנוע. נכון, אני לא רגיל להודות על טוב שנופל בחלקי, בעיקר בגלל התחושה הטבעית שנוצרת, אחרי שהדבר הטוב כבר ברשותי, שממילא מגיע לי, אז מה יש. (כא) לִשְׁמֹעַ אֶנְקַת אָסִיר לְפַתֵּחַ בְּנֵי תְמוּתָה. חכ סמוטריץ הגיב לסרטון שפרסם חכ גולן עם מידע שקרי, לכאורה. הרדימו את מצביעים הימין ויצרו מצג שווא שלפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק. הרי מבחינתו של בצלאל סמוטריץ'.

מוקדם יותר, יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ', תקף בחריפות את בנט ושקד:

בנט ושקד יצרו מצג שווא לפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק. יור מפלגת הציונות הדתית טען בהצהרה שקיים בכנסת, שראשי מפלגת ימינה: אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). בממשלה השלושים וארבע כיהן כשר התחבורה. בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת מסיעת הבית היהודי. הרי מבחינתו של בצלאל סמוטריץ'. המפגש המרגש של אלירז שדה ואילנית לוי. סמוטריץ' כבר מבין שהוא יהיה האשם בכישלון הקמת ממשלת הימין, ולכן הוא התחיל לירות לכל הכיוונים בצורה היסטרית. אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. ליאור שליין והחברים חוזרים עם מוסף ההדתה השבועי, והפעם: סמוטריץ בחר לא לבחור צד. שרון גל מנסה להוציא גינוי לאלימות מיור בלד. בנימין נתניהו, שרק חיכה למעידה, מיהר להדיח אותו בפומבי ממשרד המשפטים, ישראל לא תהיה מדינת הלכה, ומינה תחתיו במהירות את אמיר אוחנה, הומו מוצהר.

הרדימו את מצביעים הימין ויצרו מצג שווא שלפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק סמוטריץ. מתפללים לגשם, מחליפים נשים בחפצים ומצילים את ערי ישראל מחרון אפו של סמוטריץ'.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code